Gratis verzending vanaf €25,-

Verzenden & retourneren

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Wij maken verschil in verzending tussen woonaccessoires, kleine meubelen, en grote meubelen. Voor zowel woonaccessoires als kleine meubelen maken wij gebruik van Post NL voor de verzending van onze pakketten. Kijk daarom op de website van Post NL voor informatie over de bezorging: https://www.postnl.nl/klantenservice/. Wij streven ernaar de artikelen binnen 1 (woonaccessoires) of 2 (kleine meubelen) werkdagen te verzenden. Wanneer wij uw artikel verzonden hebben, ontvang u een per e-mail een Track & Trace nummer waarmee u uw bestelling kunt volgen. Voor de levering van grote meubelen nemen wij binnen 1 werkdag contact met u op, om een afspraak te maken voor de levering van het artikel.

 

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Op onze artikelen rekenen wij €6,95 verzendkosten onder de €25,-

 

Levert Maurits ook in het buitenland?

Maurits levert op dit moment alleen in Nederland.

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Dat is geen enkel probleem. U kunt uw bestelling ophalen in onze Conceptstore op onderstaand adres:

Mauritsstraat 17
4811 EN Breda

 

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Retourneren: Als je besluit om artikel(en) te retourneren, dan kun je het retourformulier in je pakket invullen en dit samen met je artikel(en) naar ons terugsturen.

Let op: de artikelen die je wilt retourneren, moeten binnen 14 dagen, vanaf de datum van ontvangst van je pakket, naar ons worden teruggezonden. Binnen 10 dagen ontvang je het betaalde bedrag terug op je rekening.

In elk pakket zit een retouradres. Mocht je deze niet meer hebben, dan kun je onderstaand retouradres op je pakket vermelden:

Maurits Shop
Mauritsstraat 17
4811 EN Breda

 

Volg de volgende stappen:

1. Vul het retourformulier (in je pakket) in en geef aan waarom je het artikel retour stuurt.
2. Stop het retourformulier en de artikelen in de originele verpakking en in de doos waarin je je artikelen hebt ontvangen.
3. Plak het retouretiket (deze vind je op het retourformulier) op je pakket. 
4. Breng je pakket naar het postkantoor of een PostNL pakketpunt. Vergeet daar niet om een verzendbewijs te vragen. 

 

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van een artikel?

De kosten voor het retourneren van het artikel per post zijn voor uzelf. Alle overige kosten worden door ons vergoed.

 

Garantie bij verzenden & retourneren:

Als de door jou gekochte goederen gebreken vertonen, zal Maurits Shop de wettelijke garantievoorschriften volledig naleven (dat wil zeggen dat je dat van het product mag verwachten waarvoor het bedoelt is). Als je een klacht hebt over overduidelijke materiaal- of fabricagefouten van door ons geleverde goederen, waaronder transportschade, kun je ons hiervan op de hoogte brengen door contact op te nemen via ons e-mailadres: [email protected]. Wij streven ernaar de mail binnen 1 werkdag te beantwoorden. 

Follow @mauritsshop


Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »